Arminius a.s.

Arminius a.s.

  • Domov
  • O nás
  • Služby
      • Mailhosting
      • Virtualizácia
      • Vývoj softvéru
      • IT prevádzka
      • Sieťové riešenia
      • El. správa obsahu
  • Referencie
  • Partneri
  • Login
      • Login or register
        Vytvoriť účet
        Forgot Nepamätáte si používateľské meno?/ Zabudli ste heslo??
        Login with Facebook
        Login with Google +
  • Search
      • Hľadať
  • Kontakty

Spracovanie dodávateľských faktúr

by

 

Spracovanie dodávateľských faktúr je riešené na platforme xCP s použitím klientskej aplikácie Taskspace. Proces spracovania je nasledovný:

 

1. Dodávateľské faktúry prichádzajú od dodávateľov na podateľňu v papierovej forme.

2. Pracovník podateľne vloží faktúry do skenera. Skenovací systém InputAccel Captiva naskenuje a spracuje faktúry tak, že na základe nasnímaných údajov vytvorí  v systéme Documentum príslušné objekty a spustí proces na spracovanie faktúry (workflow).

3. V systéme Documentum pracovníci zrealizujú kontrolu faktúr a systém zabezpečí proces schvaľovania na rôznych úrovniach a útvaroch spoločnosti.

 

 

4. Po odsúhlasení sa faktúra prenesie do účtovníckeho systému SAP, kde ju pracovníci zaúčtujú.

 

 


Arminius a.s. © 2025
HOTLINE

 

Tel: 0903 998 941 
E-mail: podpora@arminius.sk
HelpDesk: podpora.arminius.sk

Informácie pre akcionárov

Login or register
Vytvoriť účet
Forgot Nepamätáte si používateľské meno?/ Zabudli ste heslo??
Login with Facebook
Login with Google +